14. března 2016

Osobní výzva | Čteme v cizím jazyce Challenge


Protože je třeba vzdělávat se a není na škodu si rozšířit slovní zásobu cizího jazyka, rozhodl jsem se zapojit do projektu, který vytvořila Vendea z blogu Vendea's dream world of books. Osobně jsem nadšený, právě teď se mi tato challenge fakt hodí, v anglině jsem hodně dlouho nic nepřečetl.

Určitě se pro větší info mrkněte přímo k Ven. Tohle je především článek s mými osobními podmínkami, které si stanovím. Výhodou totiž je, že vás tato challenge vyloženě nenutí přečíst určitý počet knih, protože podmínky si vytvoříte vlastně vy sami. :)

Moje osobní challenge:
  • Přečíst po dobu výzvy minimálně 3 knihy v angličtině.
  • Přečíst za měsíc minimálně tři anglické mangy. 
  • Zrecenzovat (pokud to bude možné) všechny přečtené knihy.
  • Vše pečlivě dokumentova, fotit a chlubit se na všech mých sociálních sítích. 
  • Na závěr projektu zveřejnit článek o mém čtení v angličtině, o mých radách pro začátečníky a podobně. Musím vám to slíbit touto cestou, protože bych se k tomu jinak nedokopal.

Žádné komentáře:

Okomentovat