20. března 2016

Přečteno za únor

Možná, že v březnu se to změní, ale ani za únor vám nepřinesu shrnutí a koupených knížkách. Nemám ponětí kdy přesně jsem co koupil, ale díky GoodReads mám aspoň ponětí o tom, co jsem v únoru přečetl. :D A tak tedy znovu doháním resty, a přináším dost krátký článek o mých přečtených knížkách v lednu. :)



Tím všechno začíná, Robyn Schneiderová
Na tento počin vydaný v nakladatelství CooBoo pravděpodobně časem napíšu recenzi. Původně jsem se této knize chtěl vyhnout, protože jsem na ní neslyšel zrovna chválu, nicméně mě donutila Denča z Deny el Infian a já si nakonec knihu pořídil. A díky bohu za to! Bylo to naprosto fantastický. Strašně krásný, dojemný, vtipný a ze života. A ten konec... Tak ten mě naprosto zničil. Překvapil, a svojí upřímností totálně rozdrtil.
Hodnocení na GR: 5*





Kečupová mračna, Annabel Pitcherová

O čem že to bylo? Nemám tucha, vůbec si to nevybavuju. Tahle knížka mě fakt nebavila, strašlivě se táhla, snažila se tvářit strašně inteligentně a chápavě, ale je to vlastně jen tuctový, ničím neokořeněný příběh o holce, která si z nějakého mně stále nepochopeného důvodu dopisuje s týpkem, který pravděpodobně zabil svojí ženu a do toho řeší potíže obyčejné holky a taky milostný trojúhelník.
Hodnocení na GR: 1*





Co mě naučil tučňák, Tom Michell
Tučnák... jo, tak ten mě naprosto dostal. Já u knížek nebrečím, fakt ne. U Tím všechno začíná jsem brečel, protože to bylo tak palčivě vtipný. přesně jako popisuje anotace, ale u Tučňáka to nebyl jenom brekot. To byl taky jekot a hekot a pak taky pořádná depka.
Rozhodně povinnost pro všechny fandy zvířat a páníčky, tohle byla fakt bomba.
Hodnocení na GR: 4* 

8 komentářů:

  1. Pěkný článek! :)
    Kečupová mračna mám na svém wishlistu, ale slýchám ně na docela rozporuplné názory tak nevím :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je obrovská spousta knih, lepších než právě Mračna. Za mě tedy rozhodně. :)

      Vymazat
  2. Tím všechno začíná je podle mě nádherná kniha a pořád jsem nepochopila, proč není tak oblíbená jako například některé greenovky, jimž se mnohdy rovná, ne-li je přímo hravě strčí do kapsy. :)
    Kečupová mračna si asi do wish listu nepřidám (i když by neuškodilo napsat zase nějakou pořádnou negativní recenzi, muhehe) a po té knížce s tučňákem se už sápu. :D

    www.burrowofthebookworm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já, ale hodlám jí dost propagovat. :D Je to překrásnej příběh ze života. :) A Tučňák je boží, naprosto. :)

      Vymazat
  3. Tím všechno začíná zní super! :) A Kečupová mračna mi nepřišla špatná, i když je fakt, že nadšená jsem taky zrovna dvakrát nebyla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím všechno začíná je perfektní knížka, rozhodně jdi do toho! :)

      Vymazat
  4. Pekny clanek :-)
    Tim vsechno zacina mam taky doma, porad to odkladam, protoze mi vzdycky prijde rezervace na nejakou knihu z knihovny, ale ted uz to asi neodlozim ani kdybych chtela :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě nebudeš litovat, je to skvělá věc. :)

      Vymazat