30. května 2016

O skvělých přátelích, fantastické redaktorce a jedné dokonalé autorce - Unboxing od Vendey!

Nedávno jsem si od mojí drahé kamarádky Vendey objednal knížky a ty mi dnes přišly. Balík na mě čekal doma a velmi výrazně mi zlepšil den, byl jsem totiž na neurochirurgii a tam byla jedna arogantní doktorka se kterou jsme se s mamkou pohádali a tudíž jsme domů přijeli celý rozpačitý, z toho co to ordinuje za slepici. Nicméně, jak už jsem řekl, obsah krabice mi fakt zlepšil náladu a to hlavně díky jedné výjimečné knížce.


Přišlo to v prima krabici od mixeru! 
*Rozbalování* (toho sexy nože si nevšímejte)
Říkal jsem si: What the even heck is this, a vzápětí mi to začalo docházet.
Teď nastává ta část, kdy si mě máte představit jak na naší zahradě řvu sprostá slovíčka (od vděku!) a div nepláču. :---))))))))
Vendea mi poslala podepsanou Salesovou! Mojí nejoblíbenější knížku! Od mojí nejoblíbenější autorky, která jako jediná dokázala v jedné knize shrnout moje pocity, a to ani nepsala o mně! Doslova, myslel jsem že umřu. Naplnila mě obrovská vděčnost a satisfakce a jediná věc, na kterou jsem se zmohl byla ta, že jsem v duchu děkoval mým skvělým blogovým přátelům! A následně, když jsem Ven napsal, vyšlo najevo, že Leilu pozdravovali (vidíte, jak dobře se známe?) a sama redaktorka Tereza navrhla, že mi knížku zašlou podepsanou! Já jsem teda vždycky tvrdil (nekecám!), že CooBoo je nejlepší a že Tereza je skvělá šéfredaktorka, ale teď to musím zopakovat: CooBoo je nejlepší a Tereza je fantastická redaktorka! S dobrým srdcem! :D A Vendea a Bětka jsou samozřejmě fantastický kamarádky (a blogerky)! Nebejt jich, tak žádnou knížku nemám, takže holkám i Tereze fakt děkuju. ♥ 

Kochání ♥
Dokonce jsem dostal i úžasnou záložku s další Leilinou knihou, kterou už mám v mobilu. ♥
Každopádně první z objednaných knih u Ven na mě vykoukla dvojka Rosemary Beach.
(Pardon za blesk) Možná si pamatujete, že jsem na jedničku dokonce psal recenzi a knize jsem nadělil krásných 11% (ze 100), ale i tak se hrnu do dalšího dílu. Proč? Je to tak trochu jako disneyovky - kvalitativně tragédie, ale kouká (čte) se na to jedná básen. :D 
Dále se mi naskytl pohled na další čtyři knihy. Můžete hádat, které to jsou. :D
První jsem vytáhl tuhle, na kterou mám spadeno sakra dlouho. A konečně si jí můžu přečíst!
Další knihou je Jsem zlomená, druhý díl ze série Roztříštěná. Podle Ven je to skvělá série, tak jsem si rovnou do zásoby obstaral dvojku. :)
Další knihou je dvojka Deliria. To jsem dočetl nedávno a vlastně bylo fajn. 
A rovnou tu mám i trojku, která tuto dystopickou trilogii uzavírá. :)
A tady jsou všechny knížky pohromadě. :3 ♥ Díky Ven!
Vím, že to bude působit lehce nemístně a že to říkám jen proto, že jsem dostal podepsanou knížku, ale: Ty nejlepší věci na blogování nejsou recenzáky, knížky zadarmo, spolupráce a feedback od fanoušků, ale lidi. A je to divní, že to říkám zrovna já, protože lidi nesnáším. Ale jop, jsou to lidi. Díky blogu jsem já osobně našel fantastický přátele. A nemyslím jen zmiňovaný holky, ale i další skvělý lidi, kteří za to fakt stojí.

8 komentářů:

  1. Není zač! Já to říkám pořád, knížky zadarmo jsou fajn, ale víc fajn jsou lidi a příležitosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, hlavně ty perličky, o kterých jste si povídaly za to stojí! :D

      Vymazat
  2. Super;). Vsak jsem si na tebe tez vzpomnela, kdyz jsem videla ten clanek, jak byli s autorkou na schuzce😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! :D Už by ses k tomu mohla dostat! Je to skvělá knížka. :)

      Vymazat
  3. Četl si od Leily Past Perfect? :) (Hrozně mě zajímá, jestli Tahle píseň se ti zdá lepší nebo ne, protože dle mého na Past Perfect nic nemá, a tak se hrozně zdráhám pouštět se od ní do další knihy - i když stejně bude určitě geniální :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píseň si musíš přečíst! A teď jsem se naštval, měl jsem možnost si jí nedávno (Past Perfect) koupit a neudělal jsem to, takže teď, při první příležitosti jí kupuju! :D Dík!

      Vymazat
    2. No Píseň mám koupenou v originále už dloooouho, ale furt se toho tak nějak bojím. :D A fakt! Past Perfect za to stojí, když už nic, zasazení příběhů v "živé historické vesnici", protože to jenom tak nenajdeš. :)

      Vymazat
    3. Pro mě je píseň ta nejlepší contemporary, která se mi kdy dostala do rukou, mám k tej knížce fakt zvláštní vztah. V originále bych si jí taky rád přečetl, ale aspoň mám v mobilu Tonight the Steets are ours, na což se taky dost těším. :)
      Past Perfect je aktuálně jasná volba, díky za typ. :)

      Vymazat