20. července 2016

Reorganizuju! #1 (foto článek)

Už asi měsíc se mi stěhuje pokoj, ale až včera jsem se oficiálně přestěhoval. Potřebovalo se vymalovat a dodělat pár detailů, taky se musel posadit koberec a takový ty blbiny, no každopádně protože jsem se na tohle ,,stěhování" připravoval tak dlouho, měl jsem do včerejška v pokoji bordel jak v tanku. Prakticky tam je bordel furt, protože ještě nemám všechny věci komplet tady, ale jelikož jsem aktuálně v mým novým, čistím, uklizeným pokoji, můžu předstírat, že to nevidím. Co se knih týče, ty to odnesly nejvíc. Dlouho jsem neměl v pokoji prostor, ale v tom aktuálním mi knihovny přibudou. A nějaká katalogizace? Řád? Organizace v knihovně? Nebuďte směšní - nikdo by si neuklízel knihovnu, když bude stěhovat. Nakonec to dopadlo tak, že se mi knížky válely (a stále válí) po zemi i s dalšími dekorativními předměty, které moje knihovny zdobí / zdobily / budou zdobit, ale já se dneska plný energie vrhl alespoň na část knih k reorganizaci. Jedna knihovna - ta nejhezčí mi totiž zůstává, a tudíž jsem donutil otce, aby mi jí přestěhoval. Až budu mít všechny knihovny kompletní, s touto to budou čtyři, výsledek možná bude úplně jiný, ale do té doby jsem se rozhodl, že do té jediné knihovny, kterou mám dispozici si dám knížky z nakladatelství CooBoo, protože těch mám fakt požehnaně a taky je to moje nejoblíbenější nakladatelství. A tahle to nějak probíhalo:


Bordel #1

Bordel #2

Bordel #3

K práci patří muzika, a já si vybral tu nejlepší. Hudba #1

Knihy jsem opatrně přenášel v této sexy líbivé krabici.

A takhle nějak u sebe vypadaly...

Pohled na knihy #1

Pohled na knihy #2

Pohled na knihy #3

Jedna jakoby detailní fotka, kterou dám možná i na Instagram. 

Tady už je zmiňovaná knihovna. :) (A můj mobil)

Ne, nestačí mi jedna, kdybyste se ptali. :D

Hudba #2

Zaplňuji!

Pak mě začaly bolet nohy (#těžkejlajf), tak jsem doplňoval z mýho houpacího křesla.

Hudba #3 a moje sexy povlečení. A netvrďte, že byste ho nechtěli, protože každej by chtěl spát s Edou a Bellou.

Knížky jsem seřazoval podle oblíbenosti a tady můžete vidět všechny čtené z CooBoo. Nečtené jsou tam jen další díly z rozečtené série. :)

Hudba #4

A už je hotovo! Ještě jsem to došmrncnul několika rámečky, obrázky a fandomskými předměty. :)

A tady je knihovna kompletní. A já jsem víc než spokojen. :) Pěkně mi ten pokoj oživila. To volné místo nahoře je uvolněné na foťák, na který jsem fotografoval a ten nejkrásnější psíček, kterého jste kdy viděli z obrázků se jmenuje Ozzy. :D
Určitě vám dám vědět s dalšími poličkami a knihovnami, zbývají ještě tři. :) Zatím se mějte a užívejte léta! (Nebo ho proležte jako já v posteli a brečte, jaký je vám horko a jak tohle roční období nesnášíte. :----))) #problemky)

12 komentářů:

  1. Bude to vypadat dobře, až tam budou další police :-) Jsem zvědavá na další fotočlánek, měj se hezky a užívej léta :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    To povlečení chci! :-D Jinak super článek! Taky jsem nedávno dělala reorganizaci knihovny ( plus článek na blog ) a byla to pořádná dřina! Naštěstí už to mám za sebou a teď ( asi stejně jako ty ) čekám na to, až si budu moci pořídit zbývající 2 knihovny... Koukám, že tam máš spousty skvělých kousků, hodně z nich mám taky a některé ještě plánuji... Tak ať se ti v novém dobře bydlí a užívej si léto! Zatím moc velká vedra nejsou... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Já v těch vedrech umírám už teď, léto naprosto nenávidím! :D

      Vymazat
  3. Čtyři Divergence, whoa :D Nemám ani jednu, jsem trochu pozadu :D
    Tomu říkáš bordel, jo? Asi bych ti měla poslat svoje fotky :DD
    Ta nová knihovnička je naprosto boží! ♥ A jenom CooBoo, takovou sbírku chci taky ♥♥♥ Ale musím přiznat, že se většina z mých milášků taky skládá z tohohle nakladatelství :D Přeskládávání mě taky čeká (až ukončím thug life a vyhážu ty starý kazety), tak jsem zvědavá, jak to dopadne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukej si to už přečíst! Je to boží! :3 :D:D:D
      A díky! Hodně štěstí s kazetama! :D:D:D

      Vymazat
  4. Je to jenom jedna část, ale je to boží! :O

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná kopice knih! :) A těším se na fotky, až to bude komplet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším na to přenášení zbylých knih. :D Ale díky!

      Vymazat