25. července 2016

The Hunger Games - The flaming edition

Dneska mi přišly Hunger Games v angličtině. Když jsem se rozhodoval, jestli si mám knížku vůbec kupovat, bylo to, protože jsem nevěděl, jak má zlevněné nabízené vydání vypadat. Nikde jsou to nenašel, no nakonec jsem usoudil, že nekoupit si mojí oblíbenou knížku v anglině za takovou cenu se neodmítá a ryskl jsem to. Jedná se o limitovanou edici (takzvanou "flaming edition"), ale nikde jsem nenašel žádné video či fotku, jak vypadá knížka ve skutečnosti. Jak jsem zmínil, už mi přišla a já rozhodně nelituju, protože to vypadá peckově - světlo to odráží tak, jakoby fakt na obálce "hořelo". Já jsem se rozhodl natočit kratší video, jak knížka vypadá. Z nudy, ale hlavně pro to, aby všichni viděli, jak tahle edice vypadá. :) Takže tady to je: 


A celou sérii najdete na Book Depository, jeden díl za 130 korun - to je prostě bomba!

2 komentáře:

  1. Sakra, to potřebuju taky! Fakt nejhezčí vydání Hunger Games, co jsem kdy viděla.

    OdpovědětVymazat