11. října 2016

Fandom feelings aneb utraťte si za kus plastu 800 | Unboxing

Víte, když mají depku normální lidi, jdou do tělocvičny, jdou si zaběhat, nebo se přejí a zkrátka si vykompenzují ten mindrák. Já se přejím, ale ne, to mi nestačí, musim k tomu utratit za kus plastu 800 korun, který si tak pekelně dlouho šetřím na výlet do Prahy. Ale tak... hlavně, že mám radost!

Překvapivě velká krabice, vzhledem k obsahu. :D



Většina už tuší! 
Moje první FUNKO POP figurky! 
No nejsou rozkošný? ♥
Draco Malfoy! Moje asi nejoblíbenější postava z celýho Pottera. Absolutně ho miluju a chtěl jsem ho od samýho začátku. Jakože tu figurku. :D A nebo taky ne.
Utnout hlavu každýmu, kdo by nepozdal Rudou královnu - Iracebeth. ♥ Prakticky mam v knihovně teď Helenu Bohnam Carter, takže bacha! :D
U sebe. ♥
Když viděla moje mamka cenu a co, že mi to vlastně přišlo, na nějakou dobu se mnou nemluvila. Logicky, je to strašlivá prkotina takovej kus plastu (vinylu, chete-li) a najdu nespočet důvodů, proč si to nekupovat, ten hlavní kvůli přemrštěné ceně a ten další kvůli tomu, že stejně jako většina, jakmile něco začnu sbírat, nedokážu přestat, ale ty figurky mi prostě udělaly ohromnou radost. Jsou nádherný! Prostě jsem nemohl zůstat pozadu a furt o tyhle obličejíčky zakopávat na instagramu (#největšíovečkaever).

Celkově jsem za ně opravdu rád a svoje mimča plánuju rozšířit (vymyslet tolik dvojsmyslů takhle na večer snad ani neni možný, ale jo, vlastně je). V Česku jich zatím stále moc není, ale můžete je najít např. zde: http://www.emp-shop.cz/ či http://www.comicspoint.cz/

Závěrem se omlouvám za článek o ničem, dalších unboxingů a čehokoliv na tento způsob se ode mě už nedočkáte, protože z mojí strany nemají absolutně žádnou informační hodnotu, ale já tohle prostě musel sdílet. Takže přeju prima večer a napište mi, jestli si plánujete nějakou Funko Pop pořídit! :)

15 komentářů:

  1. Oh God, Funko Pop chci taky, hrozně moc, ale právě ty peníze mě odrazují :( :D. Třeba jednou... Každopádně závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se dočkáš! Třeba budeš mít jako nová adminka od fans nějaký benefity. :D

      Vymazat
  2. Závidím, ale ty peníze bych za to nedala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jo, je to dost, ale... já si nedokázal pomoct!

      Vymazat
  3. Skvělý. Ale to bych se zruinovala. Raději koupím knihu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, každý má jinak nastavené priority. :)

      Vymazat
  4. Joo, tyhle figurky jsou skvělý. Mně pár měsíců zpátky přivezla přítelkyně z FFka Brumbála v růžovym hábitu a prostě ahhhhh! ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvá přítelkyně má skvělej vkus! ♥

      Vymazat
  5. Vypadají moc hezky, ale já bych si to kvůli té ceny asi nekoupila. Vlastně nejen kvůli ní, prostě se schraňování takových "lapačů prachu" snažím vyvarovat, co to jde. To ty peníze radši vrazím do knih. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak knížky jsou prakticky taky lapače prachu. :D :D Ale chápu, jak říkám, je to o prioritách. :)

      Vymazat
  6. Bože, já je chci taky :D Draco je taky můj miláček, toho bych moooc ráda :D Je strašný, jak to je drahý, ale třeba se jednou hecnu :D

    OdpovědětVymazat
  7. ALE PROSÍM TĚ, KOUSEK PLASTU?! Tenhle kousek plastu ale sakra potěší! :D Jsem s Áďou zářným důkazem! :D Navíc závidím Rudou královnu s jejím úžasným oblečkem! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, nechť je to tedy MEGA SUPR ČUPR KOUSEK PLASTU! A jo, potěšilo to moc! Po Vánocích to hodlám rozjet ve velkým, chci další!!! A nemáš co závidět, co teprve ty boty Emmy a další KOLIKŽEVLASTNĚ postaviček máš?! :D :D :D Ale díky! ♥

      Vymazat
    2. TO UŽ JE LEPŠÍ POJMENOVÁNÍ! :D

      Vymazat