19. října 2016

Má top dvanáctka podepsaných knih + Soutěž!

V polovině března Vendea zveřejnila její top desístku podepsaných knih a já si ten článek absolutně zamiloval! Není totiž nic lepšího, než mít knihu podepsanou, ideálně s věnováním. Řekl jsem si tedy, že i já rozhodně časem blog o mých podepsaných titulech vytvořím, a protože se nedávno konal Humbook, na který jsem s článkem čekal, mám ho tady právě teď. A dokonce jsem si pro vás přichystal malou soutěž, kterou najdete níže pod článkem. :) 

Potrhaná křídla, V šedých tónech, Sůl moře Ruta Sepetysová
Ruta Sepetysová je zlatíčko, to už jste ode mě museli slyšet. Aktuálně se o ní stále mluví jako o hostu uplynulého festivalu Humbook, kde mi taktéž podepsala knížky. Jak už jsem se na blogu, facebooku a instagramu a vlastně taky twitteru vyjadřoval, byl to pro mě dost emocionální zážitek. Vidět naživo někoho, kdo dává hlas těm, co nemůžou mluvit skrz písmena pro mě bylo vážně citlivé, ale zároveň naprosto fascinující. A taky je to moje nejoblíbenější autorka. 







Tahle píseň ti změní život, Leila Sales
Kdo mě zná, ví co si o této knížce myslím. Kdo sleduje můj blog, ví to taky. Kdo je tu nově, miluju jí, je to jedna z mých nejoblíbenějších knížek a strašlivě mě změnila. Tak trochu mě ten příběh definuje. A letos jsem jí četl už dvakrát. Podpis jsem získal skrz Ven díky Terce, což je redaktorka z nakladatelví CooBoo (teď na matařskej :D), protože blogerky s CooBoo se s Leilou Sales setkaly, když navštívila Českou republiku. Je to trochu případ jako s Rutou, ty knížky mě taky dost ovlivnily, jen tahle knížka tak, jako žádná jiná a asi si dokážete představit, jak jsem reagoval, když jsem se o podepsané knize dozvěděl. :)



Časodějové, Natalja Ščerba
Stejně jako Rutu, i autorku nově vydaných Časodějů jsem potkal na Humbooku. Byla strašně fajn, moc mile se smála a skvěle o svojí knize mluvila. Podpis je to super, hlavně protože je (částečně) v ruštině, což je skvělá a neobvyklá věc. 



Krycí jméno Verity, Elizabeth Wein
Weinová je neuvěřitelně milá paní. I když jsem s ní komunikoval jen přes mejl, věřte mi, s touhle autorkou by se naživo povídalo skvěle! Byla milá, nadšená a vděčná a uměla skvěle popisovat svoje oblíbené knihy. I když nejsem největší fanoušek Verity (jedno slovo: letadla), Elizabeth je naprosto skvělá. Podpis mám díky bookplate, kterou mi zaslala. :)



Ve stínu černých ptáků, Cat Winters
Ve stínu černých ptáků je skvělá historická knížka s trochou duchařiny. Mně se neskutečně líbila, i přesto, že se zde rozebírá spiritismus, atmosféra za období španělské chřipky byla nepopiratelná a hutná. A Cat je taky moc příjemný člověk, stejně jako u Elizabeth mi poslala podepsaný materiál poštou - záložku a také vzkaz. 



Trilogie Drahokamů, První stříbrná kniha snů, Kerstin Gier
Tuto kompletní trilogii jsem vyhrál na jednom nejmenovaném blogu, člověka, který je moje velká kamarádka, ale taky je spravedlivá a za tohle může jen a jen generátor. A nehledejte to u Vendey na blogu, protože ta to nebyla. Ve Stříbrné knize mám pohled přímo od Kerstin. 





Dívka z 6E, Alessandra Torre
Erotický thriller s trochou prasečin. Prostě něco, co jsem vůbec nečekal, že mě chytne, ale já si to naprosto zamiloval. A má to skvělou autorku, která je vlastně dost inspirující. 



Zom-B, Darren Shan
Od Darrena jsem zatím nic nečetl, ale tohle je krátký, takže to asi nebudu oddalovat na dýl jak dva roky. Moc knížek, no.



Vraní dívka, Erik Axl Sund
Nejsem největší fanda thrillerů, ale když už nějakej, tak psycho a nejlíp od nějakýho Švéda. Ideálně od dvou, Vraní dívka je totiž dílem dvou autorů a i přesto, že jsem si nedávno rozečetl druhý díl a nějak se do toho nemohu začíst, první díl byl naprosto skvělý a já mám velká očekávání. Podpis jsem získal v jedné blogové soutěži.



Co vy a podepsané knihy? Vlastníte nějaké? :) 

SOUTĚŽ o podpisy

Zahrajte si na mrchu a pro vstup do soutěže mi napište do komentářů pod článek jednu knihu, kterou byste nikomu nedoporučili, protože je prostě špatná. A napište mi proč. :) A váš mejl a jméno. A o jaký pohledy nebo věcičky z obrázku či od koho byste měli zájem, já to nějak namícham, ale pokusím se vám vyhovět ve vašem prání. 

-Soutěž vyhlásím začátkem příštího měsíce, počet vítězů uvážím podle zájmu.

-Výherce vyberu pomocí generátoru a má 2 dny na to, aby se ozval.

-Bonusový vstup dostanou ti, kteří projevují častěji nějakou aktivitu a feedback na jakékoliv mojí sociální síti či zde na blogu a já jsem to zaznamenal, do doby, než jsem zadal soutěž. :) 

-A je to btw jen pro Česko, omlouvám se.


HODNĚ ŠTĚSTÍ!

14 komentářů:

  1. Podpis Gier, Wein a Sales ti závidím jako nikdo. Asi budu muset za tu závist shořet v pekle.. Já Verity naopak miluju.. Tahle píseň ti změní život mi ho změnila už v roce 2013/14 (tuším? je to možné?..) tenkrát jsem ji dostala na Vánoce, a to ještě moje knihovna nebyla zdaleka tak obsáhlá.. No a Gier, Drahokamy.. Série, kterou miluju, ale nemám ji doma.. Je super, že máš tolik podepsaných knih (Jo a, doufám, že se do tý soutěže můžu zařadit, páč si jako píšem a tak, že jo?) Já teď jdu teda shořet..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samou závistí jsem ke komentu zapomněla přidat i soutěžní odpověď: Takže tedy jméno znáš, email: zasitavknihach@gmail.com, zájem bych měla o podpis od Wein a Gier (jak jinak :D). A moje soutěžní odpověď: Jako první mě napadla kniha "Nejsem namalovaná" myslím, že tehdy, když jsem jí dostala k recenzi jsem jí dala 3/5 a to proto, že mi jí bylo líto. Kniha je od české autorky, má sice malý formát, ale přijde mi o ničem, pro mě to byla ztráta času. Takže tu určitě nedoporučuju. Myslím si, že až tenhle komentář publikuju, napadne mě tisíc dalších knihy (tak to přece bývá vždycky..)

      Vymazat
    2. Kamčo díky! A nehoř proboha!

      Vymazat
  2. Podpis Elizabeth Wein a Cat Winters - tyto podpisy u mě vedou.:)
    Rozhodně bych nedoporučila knihu Záměna - četla jsem ji jako e-knihu..a horší knihu jsem do té doby opravdu nečetla. Příběh byl předvídatelný, a proto i nudný, a nesedli mi ani hlavní hrdinové, kteří se chovali až nereálně a celkově hrozně.!

    Email: BookGirl1@seznam.cz
    Děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná sbírka :3 Moc podepsaného toho nemám, mně moc autorů nereaguje :D
    Co bych nedoporučila, no... mě není zas tak těžký si získat :D Asi První hrob napravo. Všichni to žerou, tak jsem si to taky myslela, ale bylo to úplně jinak, než jsem chtěla. Nakonec to dopadlo docela fajn, ale stejně, že bych to doporučovala na každém rohu, to rozhodně ne :D
    No, že jsem Adelle už víš, mail aderos1@atlas.cz :) A Wein s Gier by byly moc fajn :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš je mít, random.org tě vylosoval jako výherce, gratulace! Ozval jsem se ti na mejl. :)

      Vymazat
  4. Máš vážně nádhernou sbírku podepsaných knih. Moje rozhodně tak rozrostlá není. :D Skvělá je Sepetysová - celkem mě mrzí, že jsem ji neviděla, ale co se dá dělat, no. :) Jinak mě hodně zaujala kniha Tahle píseň ti změní život. Vždycky jsem ji brala spíš jako něco, co nepotřebuji číst, ničím mě kniha nezaujala, ale po tom, co jsi o ní napsal, si říkám, že bych si tuhle knížku měla rozhodně přečíst; díky za tip!

    Soutěžní otázka je super a originální! Upřímně mě takových knih napadlo hned několik, ale nakonec jsem rozhodla pro dvě (nemohla jsem si holt vybrat :D). Tou první je Ukolébavka od Sarah Dessen. Co jsem tak slýchala ze zahraničí, tahle autorka je celkem oblíbená, a tak jsem po její knize sáhla. Nejsem si jistá, jestli je to pouze tímto příběhem nebo všemi jejími knihami, ale bylo to špatné. Hlavní hrdinka byla absolutně nesnesitelná bytost, jakože vážně extrém, její reakce byly nepochopitelné. Příběh byl navíc o ničem a celé to bylo takové "nijaké". Druhou knihou je Chvíle před koncem od Oliver, se kterou jsem si vůbec nesedla a nad jejími knihami zanevřela. Její styl psaní mi nevyhovuje a její příběhy jsou zvláštní, bohužel ne tím zajímavým způsobem. Konkrétně Chvíle je neuvěřitelně zdlouhavá kniha, kde se dějí stále stejné věci dokola a dokola až na malé odchylky. Některé části byly dokonce TAK nudné, že jsem stránky přeskakovala.

    Jméno: Wer.
    E-mail: veronika.kubecova@seznam.cz

    Určitě bych měla zájem o podpis od Gier, protože se chci do jejích knih pustit. :) A moc díky za super soutěž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle píseň je u mě strašně srdeční záležitost, asi bych o tom už měl napsat samostatnej článek :D :D :D Musíš si jí přečíst!

      A wow, Oliverová je moje favoritka, co se autorů YA týče! Chvíli před koncem miluju a považuji za její nejlepší dílo! :D To mě mrzí, že tě to nezaujalo, já její knížky zbožňuju, má propracované charaktery a celkově se mi líbí právě jak píše. Třeba ti padne do noty film. :)

      A byla jsi druhou vylosovanou, takže ve schránce máš email!

      Vymazat
  5. Krasa! A velka zavist. Ja nemam nic. Teda mam jednu zalozku, kterou jsem vyhrala, ale to je tak vse... :-O

    OdpovědětVymazat
  6. Taková sbírka, to je neskutečně krásný, těžká závist. :-D
    Nejhorší kniha na světě pro mě je a stále bude Priscilla od Ulče. Totálně lživá anotace a název knihy. A to je ještě plná nudný politiky a samochvály autora. :-D A výběr nechám na tobě :-) I když ten zombie vypadá dobře. :-)
    Milunka21
    piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně bych nedoporučovala knihu Koupili jsme zoo. Dostala jsem ji jako vytoužený dárek a po přečtení jsem byla nehorázně zklamaná. Možná, že znáte stejnojmenný film, který je především o zvířatech a rodině. Kniha vyprávěla spíše příběh o rakovině a dalo by se říci, že pouze posledních 20 stran bylo věnováno zoo jako takové a to je podle mne z celkového počtu 264 stran opravdu málo :_( . Po přečtení tohoto komentáře, snad alespoň budete vědět co od knihy očekávat a třeba díky tomu budete připravení a nebudete tak zklamaní jako já. (Tedy pokud si knihu budete chtít přečíst)
    Moc bych si přála knihu V šedých tónech či Sůl moře, ale radost by mi samozdřejmě udělalo cokoliv.
    Můj e-mail je zralok.av@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj! Jen chci upřesnit - soutěží se o podpisy na obrázku pod nadpisem "Soutěž", ne o knížky. :)

      Vymazat