3. března 2017

Kniha měsíce: Leden

Jsou připomínkou ztráty, ne vítězství.

Nově jsem se rozhodl za každý měsíc zvolit jednu knihu, a to sice tu, která se mi líbila nejvíce, a blíže vám jí představit v tomhle super krátkém formátu Kniha měsíce. A bez okecávaček, pro mnohé z vás to určitě nebude překvapení, ale za měsíc leden jsem prostě musel zvolit Čáry života od Veronicy Roth. A ano, vím, že je březen.


Jestli jste náhodou o téhle knize neslyšeli, tak nevím, co děláte u mě na blogu - miluju Rothovou! Každopádně ale pojednává o příběhu rozestavěném na pomezí sci-fi a fantasy a i přesto, že je občas kniha poměrně šablonovitá, já jsem si jí pro její svět, postavy, tempo a kouzlo naprosto zamiloval. Knihu bych doporučil spíše starším lidem, než jsou čtenáři young adult, protože i například z Goodreads je zjevné, že čtenáři Young Adult tuto knihu poměrně neocení. Čáry nejsou kniha pro každého, ale já si je zamiloval, Takže jestli hledáte nějakou vážně kvalitní sci-fi/fantasy, už snad víte, po čem šáhnout. :)

Recenze na knihu zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat