4. března 2017

Kniha měsíce: Únor

Obec je dobrá věc, jenom když do ní patříš.

Za únor jsem přečetl pouze dvě knihy, ale vybrat tu nejlepší knížku by bylo jednoduché, i kdybych jich přečetl deset a všechny byly kvalitní. Jasno lepo podstín zhyna je totiž jedna z nejlepších knih, které jsem kdy přečetl, ne-li nejlepší. A ne, nepřeháním. Sara Baume je člověk, kterého si já budu pamatovat ještě dlouho.


O čem to je? O tom, že žijeme všichni pod stejnou oblohou a přitom to nějaké společenské vrstvy ani nezmiňuje. Je to příběh o dvou psaních, o lásce a je to naprosto nepřekonatelné. To co jsem kdy chtěl v knize najít, to vše se mi odehrálo před očima na dvou set padesáti stranách a neuvěřitelně mě to chytlo za srdce. Víc vám neřeknu, prostě si to přečtěte. 

Recenze na knihu zde.

1 komentář:

  1. Tuto knihu jsem koupila kamarádce k narozeninám, aniž bych jí předtím četla, a ohlas byl skvělý, byla z ní nadšená. Takže si ji chci přečíst co nejdříve já.

    OdpovědětVymazat